نتــم قطــــــــــــه

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملکه ی خون
ساعت13:27---9 تير 1393
سلام،

مطالبت قشنگه

خوش حال میشم به من سر بزنی!
salam azizam mer30 hatman behet sar mizanam


arman
ساعت21:47---30 ارديبهشت 1393
slm vebe gha6angi dari ag dos da6ti mano ba esme setarehaye sorbi link kon ta manam linket konam
salam ok


عشق2طرفه
ساعت9:01---20 ارديبهشت 1393
سلام لاله امیدوارم حالت خوب باشه



ما منتظرتیم هاا
سلام باشه زیاد منتظرتون نمیذارم 13 خرداد نتمو وصل میکنم امتحانام تموم شه الان وقت ندارم برم وصل کنم


POOYA - آق مدیره
ساعت16:27---11 ارديبهشت 1393
سلام لاله

زود نتتو راه بنداز بیا دیگه

کارت دارم
سلام باشه عزیزم


POOYA - آق مدیره
ساعت17:50---2 ارديبهشت 1393
سلام خوبی


لاله تازه الان دیدم تو وبلاگت وبلاگمو لینک کردی


حواسم نبود مرسی


در ضمن کجایی چن وقته نمیای


دلم تنگ شده
سلام مرسی فدات نتم قطه
منم دلم برات تنگ شده


عشق2طرفه
ساعت10:05---27 فروردين 1393
کاش می شد ...











تمام داستان های دنیا را











از دهان تو بشنوم !











تمام عاشقانه های دنیا را











تو برایم تکرار کنی !







اصلا هر چه تو بگویی زیباست !







می دانی







کاش می توانستم







با تمام وجود







صدایت را در آغوش بگیرم !











سلام لاه خوبی؟؟؟ ایشالا خیلی زود وصل شه


سلام مرسی ایشالا ایشالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:0 ] [ laleh ] [ ]